Každý deň, milióny príspevkov Facebooku, tweety, Instagramové príspevky a LinkedIn komentáre sú zverejnené online. A nie každá konverzácia relevantná pre vaše podnikanie – či už preto, že obsahuje vaše meno z vášho odvetvia alebo objavujúce sa trendy, o ktorých by ste si mali byť vedomí sa môže zobraziť na vašej časovej osi.
Nástroje na monitorovanie vám umožňujú zhromažďovať všetky relevantné konverzácie na jednom mieste a analyzovať ich. Čo môže váš podnik získať pomocou nástrojov na monitorovanie? Tu sú tri rozšírenia:
Rýchle odpovede na otázky týkajúce sa služieb zákazníkom
Sociálne médiá sa stali obľúbeným miestom pre zákazníkov, aby vysvetlili svoje sťažnosti. Prišiel váš vodič neskoro? Nie je vaša pizza chutná? Choďte na Twitter a označte svoju firmu svojou sťažnosťou a často dostanete odpoveď.
Nie každý tweet alebo komentár na Facebooku týkajúci sa zákazníckeho servisu je určený ako oficiálna sťažnosť. Niektorí ľudia jednoducho používajú sociálne médiá na odvrátenie zlých skúseností alebo na varovanie priateľov pred určitým produktom alebo službou.
Pomocou sociálnych nástrojov na monitoring môžete nájsť odkazy na vašu firmu na platformách sociálnych médií, ako aj na online fórach, blogoch a na webe. To znamená, že môžete nájsť problémy so službami a rýchlo ich riešiť.
Odmeňte zákazníkov za zmienku o vás v sociálnej oblasti
Keď zákazník označí alebo zmieňuje vás alebo vašu firmu na sociálnych médiách, je to v podstate forma bezplatnej reklamy – čo je niečo, čo chcete, aby zákazníci robili viac, pretože ich zmienka o vašej firme môže výrazne ovplyvniť to, čo si ľudia v ich sociálnej oblasti aj kruhy, ako sú priatelia a rodina myslia. Jedným z najjednoduchších spôsobov, ako podporiť opakované správanie, je odmeniť niekoho, kto to robí.
Predveďte inú stránku podnikania
Jedným z hlavných cieľov marketingu a reklamy je odlíšiť vašu firmu od konkurencie. Sociálne médiá dávajú podnikom miesto na experimentovanie. Nakoniec môžete objaviť spôsob vyjadrenia, ktorý sa hodí k vašej novovznikajúcej značke.