Ak máte svoju webovú stránku, či ak na jej tvorbe ešte len pracujete, určite ste si dali otázku, ako vlastne na tento web dostanete návštevníkov. Ako dosiahnete to, aby sa o ňom dozvedeli relevantní záujemcovia, ktorí ho následne navštívia a vykonajú na ňom konverzie. Najskôr je vašou otázkou to, ako získate prvých návštevníkov. Následne však bude otázka znieť trochu inak: Ako sa postarať o pravidelnú a rastúcu návštevnosť.
Musíte si priznať, že aj keď vaša webová stránka poskytuje skutočne zaujímavý obsah alebo výhodnú ponuku atraktívnych služieb či produktov, zatiaľ je len jedna z milióna. Je prakticky nemožné, aby sa o nej dozvedeli masy ľudí bez toho, aby ste nespravili ďalšie kroky. A účinným krokom vie byť zviditeľnenie tohto webu v organických výsledkoch vyhľadávačov s tým, že sa pre neho vykoná optimalizácia pre vyhľadávače.
Tento proces je súhrn úkonov, ktoré sa označujú pod skratkou SEO (Search Enigne Optimization).
Musí sa pracovať s on-page faktormi stránky, ale rozhodne sa oplatí ovplyvňovať takisto vonkajšie (off-page) faktory. Technická správa, obsahová úprava a tvorba. Celková optimalizácia internetovej stránky, aby ju Google (a iné vyhľadávače) zaregistroval. Nielen to, ale vlastnosti vašej stránky musia hrať podľa kritérií vyhľadávača, aby ju tento následne poskytoval na vyšších, čiže na predných pozíciách v organických výsledkoch. S týmito náležitosťami majiteľom webov pomáha seo agentúra.
Okrem práce s on-page faktormi sa profesionálna spoločnosť zaoberá tiež vonkajšími vplyvmi, ktoré majú na vaše postavenie veľkých vplyv. Na postavenie z hľadiska posilnenia vášho brandu, no takisto na vaše postavenie vo vyhľadávačoch. Takéto postavenie sa dá vylepšiť napríklad písaním a následnou publikáciou tematických PR a seo článkov, v ktorých budú logicky zahrnuté spätné odkazy so smerom k vám.